Klachten over onze producten of service?

Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over één van door ons geleverde producten of over onze service.

Neem in dat geval contact op met ons via e-mail naar info@poelman.bike of telefonisch +31634046426 of per brief naar onderstaand adres:

Poelman b.v.

Wilhelminalaan 24

2481 BD  Woubrugge

Nederland

Bij ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. 

Een klacht over een product, dienst of de service van ons kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar ons als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd. 

Indien de klacht niet in onderling overleg, tussen u en ons, kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. 

© 2016 - 2020 Poelman Fiets | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel